Alanya Hamdullah Emin Paşa Üniversitesi Eğitim Ücretleri (2017-2018)

Alanya Hamdullah Emin Paşa Üniversitesi, Hamdullah Emin Paşa ve Haremi Hatice Tahire Hanım Vakfı tarafından 2011 yılında Antalya'ya bağlı olan Alanya ilçesinde kurulmuş bir vakıf üniversitesidir.

Alanya Hamdullah Emin Paşa Üniversitesinde eğitim ücrete tabidir. Yıllık öğrenim ücretleri aşağıda verilmiştir. İngilizce Yeterlilik sınavını başarı ile geçenler lisans bölümleri için aşağıda öngörülen ücretleri öder. Kayıt için ilk ödemeler ilgili banka hesabına yatırılır ve dekontla kayıt işlemi başlatılır. Aşağıda bulunan tablolarda Alanya Hamdullah Emin Paşa Üniversitesinin tüm fakülte ve bölümlerinin 2017-2018 eğitim ücretlerini ve öğrenci kontenjanlarını inceleyebilirsiniz. Tabloda gösterilen ücretler yıllık ücretlerdir, Alanya Hamdullah Emin Paşa Üniversitesi eğitim ücretleri tablosunun aşağısında ücret - burs koşul ve şartlarını, detaylı bir şekilde okuyarak bilgi edinebilirsiniz.


ALANYA HAMDULLAH EMİN PAŞA ÜNİVERSİTESİ LİSANS PROGRAMLARI ÖĞRENİM ÜCRETLERİ 2017-2018

BÖLÜMKONTENJANÜCRET
MİMARLIK %100 Burslu7ÜCRETSİZ
MİMARLIK %50 Burslu1412.000 + %8 KDV
MİMARLIK %25 Burslu1018.000 + %8 KDV
MİMARLIK (Ücretli)3924.000 + %8 KDV
GASTRONOMİ %100 Burslu6ÜCRETSİZ
GASTRONOMİ %50 Burslu1712.000 + %8 KDV
GASTRONOMİ %25 Burslu1018.000 + %8 KDV
GASTRONOMİ (Ücretli)2224.000 + %8 KDV
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ %100 Burslu5ÜCRETSİZ
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ %50 Burslu358.000 + %8 KDV
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ %25 Burslu1012.000 + %8 KDV
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (Ücretli)-16.000 + %8 KDV
ALANYA HAMDULLAH EMİN PAŞA ÜNİVERSİTESİ HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENİM ÜCRETLERİ 2017-2018
HAZIRLIK SINIFIKONTENJANÜCRET
HAZIRLIK %100 Burslu-ÜCRETSİZ
HAZIRLIK %50 Burslu-11.000 + %8 KDV
HAZIRLIK %25 Burslu-16.500 + %8 KDV
HAZIRLIK (Ücretli)-22.000 + %8 KDV

ALANYA HAMDULLAH EMİN PAŞA ÜNİVERSİTESİ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ ÖĞRENİM ÜCRETLERİ 2017-2018

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİKONTENJANÜCRET
MİMARLIK155.500 $ (KDV DAHİL)
GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI155.500 $ (KDV DAHİL)
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ104.400 $ (KDV DAHİL)

ALANYA HAMDULLAH PAŞA ÜNİVERSİTESİ BURS KOŞULLARI VE ÖĞRENİM ÜCRETLERİ HAKKINDA DETAYLI BİLGİ

Alanya Hamdullah Emin Paşa Üniversitesinde eğitim ücrete tabidir. Yıllık öğrenim ücretleri yukarıda verilmiştir. İngilizce Yeterlilik sınavını başarı ile geçenler lisans bölümleri için yukarıda öngörülen ücretleri öder. Kayıt için ilk ödemeler ilgili banka hesabına yatırılır ve dekontla kayıt işlemi başlatılır.

Yıllık öğrenim ücreti Mütevelli Heyet tarafından günün ekonomik koşullarına göre her yıl yeniden belirlenir.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs sadece burslu öğrenci alınacağı belirtilen programlara yerleştirilen öğrencileri ve sadece öğrenim ücretini kapsar. Bunun dışında kalan, barınma, beslenme, ulaşım, kitap, yurt dışında eğitim giderleri gibi giderler burs kapsamı dışındadır. Bu burslar İngilizce hazırlık programında geçirilen bir yıllık süreyi de kapsar. Bu burslar karşılıksız olup normal eğitim-öğretim süresini kapsar; normal eğitim-öğretim süresini aşan süreyi kapsamaz. Burs koşulları ile ilgili detaylar, Alanya HEP Üniversitesi Lisans Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği ve Burs Yönergesi esaslarına göre yürütülecektir

Mimarlık programlarına programın yerleştirme puan türünde başarı sırası 200 bininci sırada olan adayın yerleştirme puanının altında yerleştirme puanına sahip adaylar yerleştirilmeyecektir. Bu şartı sağlamayan adaylar ilgili programı tercih edemeyeceklerdir. Bu şartı sağlayamayan adayların, tercih yapmış olsalar bile ilgili tercihleri yerleştirme işlemine alınmayacaktır. (Okul birincisi kontenjanları dahil).

Bir yıl süreli zorunlu İngilizce Hazırlık Programı uygulanır, programın sonunda İngilizce yeterlilik sınavını başaranların doğrudan birinci sınıfa kayıtları yapılır. İngilizce Hazırlık Sınıfı, öğretim süresi sütununda gösterilen yıllara dahil değildir. Üniversitece kabul edilen; a) Ulusal ve/veya Uluslararası yabancı dil sınavlarının birinden yine üniversitece belirlenen düzeyde başarılı olduğunu belgeleyen, b) Üniversitece öğretim yılı başında yapılacak İngilizce yeterlik sınavında başarılı olanlar doğrudan birinci sınıfa alınırlar. Öğrencilere, “Yüksek-öğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik” hükümleri uygulanır.

Yabancı dil hazırlık sınıfına devam etmesine rağmen hazırlık sınıfını iki yıl içinde başarı ile tamamlayamayan öğrencilerin programdan ilişiği kesilir. Hazırlık sınıfında başarısız olarak programdan ilişiği kesilen öğrenciler, kendi yüksek öğretim kurumlarında öğretim dili Türkçe olan eşdeğer bir programa kayıt yaptırabilirler. Ancak bu öğrenciler talep etmeleri durumunda Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı tarafından bir defaya mahsus olmak üzere kayıt yaptırdığı yıl itibarıyla, öğrencinin ÖSYS puanlarından ilgili olan puanı, yerleştirileceği programa kayıt yaptırmak için aranan taban puanından düşük olmaması şartıyla öğretim dili Türkçe olan programlardan birine merkezi olarak yerleştirilebilirler.


ALANYA HAMDULLAH PAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ÖĞRETİM ÜCRETLERİ HAKKINDA SORU VEYA YORUMLARINIZI AŞAĞIDA BULUNAN YORUM FORMUNDAN PAYLAŞABİLİRSİNİZ

Yorumlar