Bitkisel Üretim ve Teknolojileri Taban Puanları 2017-2018

Bitkisel Üretim ve Teknolojileri Bölümü 2017-2018 taban puanları ve başarı sıralamalarını aşağıda bulunan tablodan inceleyebilirsiniz. Sitemizde bulunan Bitkisel Üretim ve Teknolojileri taban puanları OSYM tarafından açıklanan en son verilere göre hazırlanmış olup günceldir. Cep telefonundan giriş yaptıysanız ekranınızı yan döndürerek tabloyu daha rahat inceleyebilirsiniz.

BİTKİSEL ÜRETİM VE TEKNOLOJİLERİ TABAN PUANLARI VE BAŞARI SIRALAMASI (2017-2018)
Üniversite Adı
Taban Puan
En Büyük Puan
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi (İngilizce)
224,37505
315,92532
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (Kktc-Lefkoşa) (İngilizce) (Tam Burslu)


2017-2018 BİTKİSEL ÜRETİM VE TEKNOLOJİLERİ TABAN PUANLARI HAKKINDA SORU VEYA YORUMLARINIZI AŞAĞIDA BULUNAN YORUM FORMUNDAN PAYLAŞABİLİRSİNİZ

Yorumlar