MEF Üniversitesi Hakkında Bilgi ve Yorumlar

MEF Üniversitesini tercih etmeyi düşünen ve hakkında bilgi edinmek isteyen öğrenci, öğretim görevlisi, memurlar vb. için genel tanıtımı, tarihçesi, ulaşım, burs olanakları ve şartları, öğretim ücretleri, beslenme, barınma ve yurt olanakları gibi bilgiler vermeye çalışacağız. İstanbul MEF Üniversitesi hakkında soru sormak veya yorum yazmak isterseniz sayfanın aşağısında bulunan yorum gönder bölümünden soru veya yorum yazarak sayfamıza katkıda bulunabilirsiniz.

MEF Üniversitesi Hakkında Genel Bilgiler
MEF Üniversitesi, 2012 yılında İstanbul'da kurulmuş bir vakıf üniversitesi. Ulusal ve uluslararası okullarıyla Türkiye’de kaliteli eğitimin öncüsü olan MEF Eğitim Kurumları’nın temel hedefi her zaman eğitim alanındaki misyonunu, farklılık yaratan bir üniversite ile pekiştirmek olmuştur.

Bu amaçla eğitimde 43 yıllık bilgi birikimi ve tecrübesiyle fark yaratan MEF Eğitim Kurumları’nın bu başarısının yükseköğretim düzeyinde de devam etmesi için, İbrahim Arıkan Eğitim ve Bilimsel Araştırmaları Destekleme Vakfı tarafından MEF Üniversitesi kurulmuştur.


2014-2015 Akademik Yılı’nda ilk öğrencilerini alan MEF Üniversitesi, farklı eğitim-öğretim modeli ile girişimcilik, inovatif düşünce ve yaratıcılığı ön planda tutan, küresel ve yerel ölçekte katma değer yaratan bir üniversite olma yolunda ilerlemektedir.


MEF Üniversitesi Fakülte ve Bölümleri

  • Hukuk Fakültesi
  • İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi
  • Meslek Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
Kampüs
MEF Üniversitesi sizlere birçok sosyal, kültürel, bilimsel ve sanatsal etkinliklerin yer aldığı bir dünyanın kapılarını açıyor. İstanbul’un finans ve ticaret merkezi olan Maslak’ta yer alan kampüs, İTÜ Ayazağa Metro istasyonu'na yürüme mesafesinde ayrıcalıklı konumuyla öğrencilik hayatını zenginleştirecek imkanlarla dolu bir yaşam alanı sunuyor. Modern derslikleri, sosyal yaşam alanlarıyla MEF Üniversitesi Maslak Kampüsü sizleri bekliyor.

MEF ÜNİVERSİTESİ TABAN PUANLARI İÇİN TIKLAYIN

MEF ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENİM ÜCRETLERİ ve BURSLAR İÇİN TIKLAYIN
MEF Üniversitesi İletişim Bilgileri
Telefon: 0 212 395 36 00
Fax: 0 212 395 36 92
Web: www.mef.edu.tr
E-posta: mef@mef.edu.tr
Adres: Ayazağa Cad. No.4 34396 Maslak - Sarıyer - İstanbul
Rektör: MUHAMMED ŞAHİN

MEF ÜNİVERSİTESİ HAKKINDA BİLGİLENDİRİCİ YORUMLARINIZI VEYA SORULARINIZI AŞAĞIDA BULUNAN YORUM FORMUNDAN PAYLAŞABİLİRSİNİZ.

Yorumlar