İstanbul Esenyurt Üniversitesi Hakkında Bilgi ve Yorumlar

İstanbul Esenyurt Üniversitesini tercih etmeyi düşünen ve hakkında bilgi edinmek isteyen öğrenci, öğretim görevlisi, memurlar vb. için genel tanıtımı, tarihçesi, ulaşım, beslenme, barınma ve yurt olanakları gibi bilgiler vermeye çalışacağız. İstanbul Esenyurt Üniversitesi hakkında soru sormak veya yorum yazmak isterseniz sayfanın aşağısında bulunan yorum gönder bölümünden soru veya yorum yazarak sayfamıza katkıda bulunabilirsiniz.

İstanbul Esenyurt Üniversitesi Hakkında Genel Bilgiler
İstanbul Esenyurt Üniversitesi; T.C. Anayasası, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Vakıf Yükseköğretim Kurumları Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda, Yeşilköy 2001 Eğitim, Kültür, Sağlık  Vakfı tarafından 18.06.2013 tarihinde, 28681 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan  6492 sayılı kanun ile kurulan; Anayasamızın temel ilke ve değerlerine bağlı, katılımcı, yaratıcı, girişimci kişiler yetiştirmeyi amaçlayan bir yükseköğretim kurumudur.  

Üniversitemiz, 2013 – 2014 eğitim ve öğretim yılı güz döneminde  6 bölüm ve 8 programa ek yerleştirme sistemi ile 296 öğrenci alarak eğitime hayatına başlamıştır.

Üniversitemizde 4 Fakülte, 2 Yüksekokulu, 2 Meslek Yüksek Okulu ve 3 Enstitü bulunmaktadır.

İstanbul Esenyurt Üniversitesi Fakülte ve Bölümleri
Fakülteler
Sanat ve Sosyal Bilimler Fakültesi
İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi

Enstitüler
Fen Bilimleri Enstitüsü
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Sağlık Bilimleri Enstitüsü

Yüksekokullar
Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu

Meslek Yüksekokulları
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Meslek Yüksekokulu

BARINMA OLANAKLARI

İstanbul Esenyurt Üniversitesi öğrencilerinin üniversite hayatı boyunca temiz güvenilir aile ortamını aratmayacak, eğitim ve öğretimi destekleyici sosyal aktivitelerle desteklenmiş profesyonel yöneticiler tarafından idare edilen, üniversitemize yakın lokasyonlarda  ( Yürüme – Tek araç / Servis ) bulunan modern konforlu  özel öğrenci yurtları ile anlaşmaları bulunmaktadır.

Anlaşmalı yurtlarımızda Esenyurt Üniversitesine ait özel Yurt Bursları sayesinde uygun imkânlar ile kalınabildiği gibi yurtlarda öğrencilerimizin eğitim öğretim faaliyetlerinden arta kalan zamanlarını değerlendirmek adına yurt yönetimi ve üniversitemiz iş birlikteliği ile çeşitli geziler, sportif ve kültürel etkinlikler organize edilmektedir.


ULAŞIM

İstanbul Esenyurt Üniversitesi Yerleşkelerinden İstanbul’un her noktasına metrobüs ve İETT otobüsü ile kolaylıkla ulaşılabilmektedir. Ayrıca,  Avcılar Metrobüs durağından üniversiteye ulaşım ücretsiz öğrenci servisleri ile sağlanmaktadır.

İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ TABAN PUANLARI İÇİN TIKLAYIN


İstanbul Esenyurt Üniversitesi İletişim Bilgileri

Telefon: Santral 444 9 123 / Rektörlük D. +90 (212) 450 00 26
Fax: 0212 699 09 90
Web: www.esenyurt.edu.tr
E-posta: bilgi@esenyurt.edu.tr
Adres: İnönü Mah. Doğan Araslı Bulvarı No:79 Esenyurt-İSTANBUL
Rektör: CUMA BAYAT

ESENYURT ÜNİVERSİTESİ HAKKINDA BİLGİLENDİRİCİ YORUMLARINIZI VEYA SORULARINIZI AŞAĞIDA BULUNAN YORUM FORMUNDAN PAYLAŞABİLİRSİNİZ.

Yorumlar

  1. Esenyurt üniversitesi att öğrenim ücreti ne kadardır burs kazanılmadığı taktirde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Esenyurt Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Önlisans Programları için peşin ödeme ile 17.860 TL veya taksitle ödeme yapmak isterseniz 18.800 TL ödemelisiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Adınızın görülmesini istemiyorsanız yorumlama biçiminden Anonim'i seçiniz. Adınızla yorum yapmak isterseniz yorumlama biçiminden Adı/Url'yi seçiniz. Url boş bırakabilirsiniz.