Hasan Kalyoncu Üniversitesi Hakkında Bilgi ve Yorumlar

Hasan Kalyoncu Üniversitesi'ni tercih etmeyi düşünen ve hakkında bilgi edinmek isteyen öğrenci, öğretim görevlisi, memurlar vb. için genel tanıtımı, tarihçesi, ulaşım, beslenme, barınma ve yurt olanakları gibi bilgiler vermeye çalışacağız bu sayfada. Gaziantep Hasan Kalyoncu Üniversitesi hakkında soru sormak veya yorum yazmak isterseniz sayfanın aşağısında bulunan yorum gönder bölümünden soru veya yorum yazarak sayfamıza katkıda bulunabilirsiniz.

Hasan Kalyoncu Üniversitesi Hakkında Genel Bilgiler
Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Gaziantep ilinde bulunan bir vakıf üniversitesidir. 30 Temmuz 2008 tarihinde TBMM'de Gaziantep Eğitim ve Hizmet Vakfı tarafından üniversite kurulması, 5799 ve 5796 Sayılı Yükseköğretim Kurumları Teşkilatı Kanununda değişiklik yapılmasına dair kanunla gerçekleşmiştir. Üniversite 2009-2010 eğitim-öğretim yılında öğrenci almaya başlamıştır. Nisan 2012'ye kadar Gazikent Üniversitesi adını taşıyan üniversite, 1 Temmuz 2012'de Hasan Kalyoncu Üniversitesi adını almıştır.

1980 yılında Hasan Kalyoncu öncülüğünde Gaziantep Eğitim ve Hizmet Vakfı kuruldu. Tarihi misyonuna uygun olarak temel hedefi; eğitime yatırım yaparak rekabetin hâkim olduğu küresel dünyada Gaziantep şehrinin ve Türkiye'nin ihtiyaç duyduğu kaliteli insan sermayesinin yetişmesine yardımcı olan Vakıf, Üniversitenin kuruluş çalışmalarına 1996’da başlamıştır.

Hasan Kalyoncu Üniversitesi Fakülte ve Bölümleri
Fakülteler
Eğitim Fakültesi
Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesi
Hukuk Fakültesi
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Mühendislik Fakültesi

Yüksekokullar
Meslek Yüksekokulu
Sağlık Bilimleri Yüksekokulu
Yabancı Diller Yüksekokulu

Enstitüler
Fen Bilimleri Enstitüsü
Sağlık Bilimleri Enstitüsü
Sosyal Bilimler Enstitüsü

Barınma Olanakları
Kampüs içerisinde 304 öğrenci kapasiteli kız ve erkek öğrenci yurdu hizmet vermektedir.




Hasan Kalyoncu Üniversitesi İletişim Bilgileri
Telefon: 03422118080
Fax: 03422118081
E-posta: info@hku.edu.tr
Adres: Havalimanı Yolu üzeri 8.km Şahinbey/GAZİANTEP
Rektör: TAMER YILMAZ

HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ HAKKINDA BİLGİLENDİRİCİ YORUMLARINIZI VEYA SORULARINIZI AŞAĞIDA BULUNAN YORUM FORMUNDAN PAYLAŞABİLİRSİNİZ.

Yorumlar